Mitt livspussel

Ja, detta är absolut inte något jag hade tänkt mig själv att göra. Starta en blogg om hur en dag i mitt nya liv ser ut.

Jag tror jag måste göra detta i ett sett för att få ut allt som finns i mig samtidigt som jag delar med mig av alla de små som stora mål jag har just nu

  • Betyg i svenska 2
  • Komma in på ledarskap utbildning
  • Få ett jobb med en ledande roll
  • Köpa/bygga hus
  • Gå ner i vikt, 106kg som delmål just nu
  • Leva ett hälsosammare, ex. Ej gå upp i vikten igen
  • Ekonomisk frihet
  • Svensk klassiker
  • Bröllop


Hur ska man klara alla dessa mål, om det ens är möjligt. Samtidigt som man ska vara en bra partner och pappa till två (mestadels) underbara barn, med ett heltidsjobb i dagens samhälle där Corona Covid-19 existerar.

Dessutom blogga nu med.
/MLP

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Äntligen fredag

Jobb och skola

Bakning