Vilken dag

Ja, vart ska man börja idag. Natten varit den värsta på länge då äldsta tjejen verkligen inte ville sova, så det har varit skrik och mer skrik från fredagen 22 till 02 på söndagen. Jag kände att jag sedan vaknade alldeles för sent idag runt på kl 10 och insåg att jag har så jäkla mycket att göra att jag knappt vet i vilken ände jag ska börja med allt. Så det blev att lägga upp en planering för dagen, jag fick ju dessutom inte spela några spel innan jag hade gått mina 10k steg heller, bara det tar ca 1,5h.

Att vakna till när ens dotter kommer in och ber om hjälp är inte helt fel, rätt mysigt och kul, sedan var det väldigt skönt att ligga och dra sig i sängen fram till 11 och känner bara hur pressen stiger med allt som ska göras. första äta brunch sätter telefonen på laddning så den är ok till man ska gå promenaden.
Medan jag väntar på att den ska laddas tar jag tillfälle att klippa och raka mig så man ser lite mer anständig ut. Efter detta går vi alla ut på en promenad där jag har min ena dotter 15 kg packning på axlarna så gott som hela resan, jobbigast var de sista 20 min då hon somnade där uppe med.

Hem äta lite mat och spela lite spel för man har ju klart stegen för dagen, efter spelandet så äter vi kvällsmat sedan blev det en runda gym också. fick bli påmind om att komma hem tydligen så sprang tiden iväg rätt fort på gymmet idag.

mot söndagen när man måste få in lite mer skola så det blir lite mer framsteg där också.
/MLP

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Äntligen fredag

Jobb och skola

Bakning